Nunta de vis
la Bliss
la Bliss
Hotel Bliss, cel mai elegant complex destinat ceremoniilor de gală şi evenimentelor exclusiviste, şi-a deschis porţile în cartierul săsesc al Sibiului, în primăvara lui 2011.
Localizat în cartierul Turnişor, restaurantul Bliss este conceput pentru a răspunde celor mai exigente nevoi şi pentru a veni în întâmpinarea aşteptărilor unui public elevat, atent la cele mai mici detalii. Aceste nevoi au fost satisfăcute atât prin finisajele calitative, cât şi prin interioarele generoase, potrivite unor evenimente elegante.
În designul hotelului, stilul modern se împleteşte cu luxul clasic, strălucirea se reflectă în pardoselile ample din marmură şi în picturile murale, iar volumul este oferit de coloanele impunătoare, precum şi de lumina naturală oferită de spaţiile vitrate generoase.
Facilităţile oferite de Hotelul Bliss acoperă absolut orice necesitate pentru ca evenimentele organizate aici să atingă perfecţiunea: Chef Executiv de talie naţională, o terasă multifuncţională care poate fi amenajată pentru ceremonii în aer liber, locuri de parcare, apartament DeLuxe pentru confortul oaspeţilor şi, nu în ultimul rând, o echipă dedicată, formată din cei mai buni şi mai experimentaţi profesionişti.
Special concepute pentru succesul evenimentului dumneavoastră
ELEGANŢĂ
STRĂLUCIRE ŞI SUNET - pachet de lumini ambientale, de scenă şi sonorizare profesională
DECORAŢIUNI - servicii premium de ambianta si decor
Set de mese şi scaune din fier forjat cu perne pentru terasă
VISUAL TECH - Proiecţii video profesionale şi efecte speciale
(preţuri la cerere)
Bliss Hotel & Events reprezintă alegerea perfectă pentru organizarea unor evenimente festive memorabile.
Restaurantul Bliss, având o suprafaţă de 300 mp şi o capacitate de până la 240 de persoane, decorată în stil art nouveau, uşor adaptabilă unor evenimente tematice, este ideal pentru a sărbători alături de invitaţii dumneavoastră cele mai frumoase momente, unice în viaţa fiecăruia dintre noi.
Aflându-vă pe site-ul nostru înseamnă că sunteţi la un pas de a începe o frumoasă călătorie de viaţă în doi. Şi cum orice călătorie memorabilă are nevoie de inspiraţie şi know-how în planificare, ne face o deosebită plăcere să vă punem la dispoziţie locaţia Restaurantului Bliss şi expertiza personalului nostru în organizarea de nunţi. Alegerea unei teme şi a unei locaţii perfecte pentru nunta dumneavoastră poate fi una dintre cele mai dificile şi importante decizii, pentru că această alegere va dicta, în mare măsură, reuşita evenimentului.
De aceea, Bliss Hotel & Events vă pune la dispoziţie o echipă completă de specialişti în organizarea de nunţi, a căror misiune este una singură: transpunerea în realitate a unei nunţi de vis, care se va desfăşura impecabil şi care va recrea în detaliu conceptul de eveniment dorit. Prin serviciile noastre Restaurantul Bliss vă oferă posibilitatea de a organiza o nuntă custom-made, creată special pentru dumneavostră. Consilierii noştri vă vor fi alături pe întreg procesul de organizare şi desfăşurare, oferindu-vă asistenţă personalizată în alegerea temei, a meniului, a decoraţiunilor şi tuturor serviciilor necesare pentru ca nunta dumneavoastră să fie o experienţă memorabilă.
La Hotel Bliss absolut orice detaliu este personalizabil: de la meniul care poate fi creat de la zero împreună cu magicienii noştri în bucătărie, la aranjamentele florale atent concepute pentru a ilustra stilul care vă defineşte şi bineînţeles momentele artistice rafinate. Mai mult decât atât, evenimentul va fi conceput astfel încât să se plieze perfect pe bugetul dumneavostră, ceea ce vă garantează eficienţa în managementul costurilor.
Vă aşteptăm la Restaurantul Bliss pentru a crea împreună magia unei zile de neuitat!
EVENIMENTE PERSONALIZATE
sursa foto – 2heartsweddings
Indiferent de natura evenimentului, de buget şi de preferinţe, echipa Restaurantului Bliss va fi alături de dumneavoastră pe întreg procesul de planificare, organizare şi implementare.
Vă puteţi crea meniul în funcţie de preferinţele culinare şi bugetul dvs. În plus, puteţi beneficia de o selecţie proprie şi crea un pachet personalizat de băuturi. Prin acest serviciu unic şi prin experienţa şi expertiza echipei noastre vă ajutăm în identificarea nevoilor dumneavostră, stabilirea direcţiilor de acţiune şi a implementării proiectului cu succes. Serviciul oferă consultanţă în elaborarea unui concept personalizat al evenimentului, stabilirea decorului şi a elementelor de entertainment, negocierea şi personalizarea ofertei şi serviciilor, coordonarea completă cu echipa de implementare şi servicii.
Nimic nu va fi lăsat la voia întâmplării, specialiştii noştri sunt adevăraţi experţi în verificarea elementelor de decor, alegerea aranjamentelor florale, a echipamentelor proprii, a scenei, echipamentelor de sunet şi lumini, a echipei de suport şi securitate, a serviciilor de catering şi servire, a elementelor de semnalistică, parcare precum şi curăţenie.
Astfel, în funcţie de tipul şi anvergura evenimentului, echipa Restaurantului Bliss vă va ajuta să luaţi cele mai eficiente şi bune decizii pentru a gestiona timpul şi bugetul dvs. în scopul creării unor petreceri desăvârşite. Pentru că la Hotel Bliss creăm şi găzduim cele mai frumoase poveşti, oferim servicii impecabile pentru evenimente cu adevărat memorabile într-un loc şi o atmosferă magică.
Secretul amintirilor fermecate: NUNŢILE TEMATICE
Fiecare nuntă desăvârşită are o temă centrală care dictează atmosfera, decoraţiunile şi desfăşurarea evenimentului. Aceasta poate fi inspirată din viaţa şi pasiunile dumneavostră, poate fi dictată de culorile care vă plac, poate recrea atmosfera unei ere cu care rezonaţi, sau poate fi dictată de stilul locaţiei unde evenimentul va avea loc.
Specialiştii Hotel Bliss vă vor consilia în alegerea şi implementarea temei, indiferent dacă veţi opta pentru un concept custom-made, sau dacă veţi alege una din temele aflate în trendul internaţional actual.
HOLLYWOOD CHIC
O recepţie glam, în stilul somptuaselor petreceri „Hollywood cocktail ”. cu un bufet de lux menit să satisfacă cele mai pretenţioase şi eclectice gusturi: de la sushi bar şi hors d’oeuvre, la candy bar, nunta cu service tip bufet fiind un unic şi delicios concept pe piaţa din România.
Alegem împreună o tematică îndrăzneaţă – pentru o nuntă stil glamour Hollywood avem nevoie în primul rând de mult curaj, neconformism şi imaginaţie. Pregătim un cadru simplu, dar clasic şi elegant, în care piesele decorative tipice de genul covorului roşu (cu stâlpi de delimitare cromaţi şi cordon roşu) şi elementele tehnice de sonorizare, lumini, scenotehnică şi videoproiecţie vor evidenţia luxul şi eleganţa ţinutelor şi asigură o apariţie specială, VIP. Decorul sălii adaptat şi accesorizat iar paleta cromatică cu sclipiri şi luminozitate conferă evenimentului strălucirea unei gale, unei petreceri demne de ecranizare.
INCLUSE:
Limuzină; Covor roşu VIP; Stâlpi de delimitare cromaţi cu cordon roşu; Mobilier terasă lumină led (vaze, mese tip cocktail, frapiere, etc.); Proiector şi ecran de proiecţie; Ecrane plasmă şi display electronic;Lumini arhitecturale, spot de urmărire, maşini de fum şi bule; Podium tip scenă; Gheaţă carbonică şi fum greu; Invitaţii rolă film/bilet de cinema, numere de masă, meniuri, place card-uri şi mărturii , afişe de film personalizate; Confetti şi stele Hollywood Walk of flame; Aranjamente florale; Paharele mirilor şi naşilor accesorizate; Suport candy bar luminat Led; Hostess primire; Accesorii poze pe toată durata petrecerii. Opţional: Foc de artificii.
TIFFANY’S
O nuntă elegantă şi boemă, pe măsura stilului desăvârşit pe care fermecătoarea Audrey Hepburn l-a consacrat pe ecrane.
Planificarea unei petreceri în stil Tiffany va fi o experienţă cu adevărat formidabilă, „darling”! Pentru viitoarele mirese care nu au uitat să copilărească, să se răsfeţe, a alege o temă inspirată de magica Hepburn şi obsesia pentru diamante şi preţiozitate, devine o provocare. Atmosfera petrecerii este esenţială, plină de stil, haz şi joie de vivre! Decoraţiunile şi accesoriile sunt fashion chic, de la invitaţiile şi place card-urile cu o cromatică bleu „Tiffany”, accesoriile vintage port ţigarete, ochelari de soare, pene, perle şi ştrasuri care amintesc de hazlia Holly Golightly, până la veritabilul macaron franţuzesc, „diva” candy bar-ului – elementul cheie al întregului rămâne simplitatea sofisticată.
INCLUSE:
Limuzină cu şofer, primire festivă în recepţie cu valet parking şi concierge, piramidă/fântână de şampanie/prosecco, video proiector şi ecran proiecţie, accesorii poze pe toată durata petrecerii, pachet colecţie de consumabile (stationery) invitaţii, meniuri, numere de masă, place card-uri şi mărturii în tema Tiffani, hostess recepţie invitaţi, decoraţiuni şi accesorii sală, aranjamente florale prezidiu şi mese invitaţi, decoraţiuni luminoase, suport şi accesorii pentru candy bar.
SHABBY CHIC
Mixul de elemente romantic vintage, culori pastel şi infuzii de rusticism britanic va crea atmosfera perfectă pentru încununarea poveştii voastre de iubire.
Dacă shabby chic este stilul tău preferat este stilul tău preferat şi adori detaliile romantice, feminitatea, antichităţile minimaliste dar sofisticate, atunci designer-ul nostru va pune în valoare toate aceste elemente pentru a adapta oricare din saloanele noastre unei nunţi cu aer retro şi note vintage, înnobilate cu fantezie chic. Pentru a respecta tematica shabby chic avem o mulţime de posibilităţi, începând de la mobilierul propriu locaţiei (lampadare, cutii decorative, rame, oglinzi antichizate) materiale cu tentă english de personalizare a meselor şi scaunelor (bumbac şi in), de la piesele centrale de pe mese, candelabre, suportul de candy bar, colivii pline cu flori sau levănţică uscată, aranjamente florale, lumânări, invitaţii şi mărturii handmade, până la şervete cu motive florale şi broderii.
INCLUSE:
Mic mobilier şi accesorii sală şi lounge în tema shabby chic, accesorii, poze pe toată durata petrecerii, pachet colecţie de consumabile (stationery) invitaţii, meniuri, numere de masă, place card-uri în temă, hostess recepţie invitaţi, huse scaune şi feţe de masă cu şervete colecţie specială, decoraţiuni handmade, accesorii sală, aranjamente florale prezidiu şi mese invitaţi, decoraţiuni luminoase, suport şi accesorii pentru candy bar shabby chic, mărturii pentru invitaţi.
FAIRYTALE
O nuntă romantică, inspirată din povestea ta preferată, care te va purta pe un tărâm diafan, cu prinţi, prinţese şi dorinţe împlinite.
A fost odată ca niciodată… Inspiraţi din basme precum „Cenuşăreasa” , „Albă ca Zăpada” şi „Frumoasa din pădurea adormită” sau clasicele poveşti, îţi pregătim o ceremonie romantică într-o atmosferă idilică, un cadru readaptat măiestuos, dar de un lux accesibil. Elementele regale clasice inspirate din decoruri somptuase de castel, sală de bal cu candelabre şi oglinzi, mese lungi acoperite cu materiale preţioase şi sfeşnice, paletă de culori calde şi diafane, accesorii din dantelă, funde mătăsoase şi eşarfe de organza îmbinate cu elemente glamour modern de cristale, şiraguri de mărgele. Nu lipsesc fluturii şi porumbeii pentru un moment „happily ever after”.
INCLUSE:
Covor intrare cu petale de flori; Decoraţiuni şi semnalistică handmade pentru primirea invitaţilor; Sfeşnice cu aranjamente florale şi lumânări; Elemente şi accesorii decorative de butaforie; Ghirlande şi arcadă de flori; Suporţi cu cristale şi aranjamente florale pentru mese ; Setting cu lumânări şi petale de flori şi fluturi pentru prezidiu; Copăcei şi vaze luminoase led; Lumini ambientale şi arhitecturale; Podium tip scenă; Gheaţă carbonică şi fum greu; Paharele mirilor şi naşilor accesorizate; Coşuri pentru flori şi cocarde; Suport candy bar decorat romantic; Invitaţii epistolă, numere de masă, meniuri papirus, place card-uri şi mărturii conduri din sticlă, cutiuţe muzicale; Hostess copii îngeraşi /zâne; Instalaţii luminoase ghirlande; Accesorii party pe toată durata petrecerii (coroniţe, baghete, etc.); Proiector; Carte de oaspeţi; Căsuţă de dar „cufar fermecat”
Opţional: Pachet eliberare porumbei albi.
GREEN GARDEN
GREEN GARDEN | 25 EURO/PERS.*| Exotic Garden, Secret Garden, Boho theme, Green/Spring Fantasy, Summer Garden, Autumn Rustic, Flower Power
Dacă ai visat o petrecere de nuntă într-o grădină interioară plină de plante și verdeață, sau un colț exterior cu pergolă și arcadă de flori, designer-ul nostru va face o nouă „magie” și va aduce splendoarea ierbii și farmecul florilor în ballroom-ul nostru.
Frunze, flori, petale, ramuri, fructe, mușchi și compoziții florale, decorarea meselor și aranjamentele în paleta de culori în nuanțe de galben și verde crud, cu mici accente roșii, impuse de aranjamentele florale și de servețelele decorative, decor rustic, arcada înflorată și buturugi înfrumusețate cu accente florale speciale, căruță cu flori, coșuri de răchită – toate se vor adapta anotimpului ales.
INCLUSE:
Arcadă de flori, recepție invitați și accesorii salon și terasă și lounge decorate în tema green garden, accesorii și decorațiuni, poze pe toată durata petrecerii, pachet colecție de consumabile ( stationery ) invitații, meniuri, numere de masă, place card-uri în temă, hostess recepție invitați, huse scaune și fețe de masă cu șervete colecție spacială, decorațiuni handmade, accesorii sală, aranjamente florale prezidiu și mese invitați, decorațiuni luminoase, suport și accesorii pentru candy bar stil mărturii pentru invitați
Opțional: perete deco vegetal din plante stabilizate (mușchi, mixuri de plante, iederă, petale, flori, etc.)
Toate pachetele includ: consultanță și design de eveniment cu wedding planner-ul și stilistul locației, închiriere logistică de eveniment, creație și producție semnalistică și consumabile – prin parteneri furnizori de top și surprize, cadouri speciale.
THE NEW RUSTIC
Lemn, pânză, in, materiale naturale, atmosferă veselă şi informală, pentru cupluri care iubesc eleganţa simplităţii.